Doporuceni

Je nutné instalovat zpětný ventil na čerpadlo studny?

V jaké vzdálenosti od čerpadla je lepší instalovat zpětný ventil? Od čerpadla ke vstupu v domě bude někde, maximálně 8-10 m. Možná má smysl to instalovat přímo v domě? Pak bude zmrazení úplně vyloučeno, pokud tomu rozumím. A načerpáním vody do akumulátoru bude pro čerpadlo opět snadné utažení dalších 10 metrů.

Rozumím tomu správně, nebo je lepší to umístit metr dva od pumpy?
Děkujeme!

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280287/
11: 38, 26.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo
V jaké vzdálenosti od čerpadla je lepší instalovat zpětný ventil?

model pumpy do studia :)
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280288/
11: 39, 26.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo
Od čerpadla ke vstupu v domě bude někde, maximálně 8-10m.

asi myšleno od hrdla studny ke vchodu do domu?
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280290/
11: 40, 26.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo
Pak bude zmrazení úplně vyloučeno, pokud tomu rozumím.
Od uživatele Da_VooDoo
A načerpáním vody do akumulátoru bude pro čerpadlo opět snadné utažení dalších 10 metrů.

závisí na typu a modelu čerpadla
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280291/
12: 14, 26.10.2011

Vezměte kus trubky, vložte ji do vody, jeden konec zacpěte prstem a vyndejte, jejda – ze spodního konce nevytéká voda
voda bezpečně zůstane uvnitř HDPE a zmrzne tam pozoruhodně dobře, ale nemyslím si, že tlakový rozdíl v různých částech potrubí před/za ventilem bude mít dobrý vliv na komponenty, které tvoří systém.
Zpětný ventil se našroubuje přímo na čerpadlo, pouze tímto způsobem a žádným jiným způsobem.

[Zpráva upravena uživatelem dne 26.10.2011 12:18]

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280301/
13: 28, 26.10.2011
Od uživatele blatník

Jen si nemyslím, že tlakový rozdíl v různých částech potrubí před/za ventilem bude mít dobrý vliv na komponenty, které tvoří systém.

hloupost. zbytek má pravdu)))
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280328/
13: 54, 26.10.2011
Od uživatele jka-00

možná je to svinstvo. Nelíbí se mi ale, že ve vypnutém a nezamraženém stavu ( ) není tlak PŘED ventilem (na straně čerpadla), ale PO je minimálně 2 atmosféry. V okamžiku, kdy je čerpadlo zapnuto, řečeno jazykem elektronického inženýra, jsou možné některé přechodné procesy a proč by to vzdávali.

shl
proč jsou možné: budou! Tlak se zvyšuje, ventil se hned neotevře, čerpadlo je výkonné – dojde k rázu tlaku. To je teoreticky. V praxi nevím.

[Zpráva upravena uživatelem dne 26.10.2011 13:59]

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280336/
19: 43, 26.10.2011

Pokud umístíte zpětný ventil daleko od čerpadla, voda se vrátí zpět do studny, v potrubí (plastové nebo pryžové) se vytvoří podtlak a potrubí se při přívodu vody narovná A tak dále, dokud se nerozbije, proto je ventil umístěn hned za čerpadlem a drží sloupec vody až do expanzní nádrže, aby nedošlo k zamrznutí půdy.

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280425/
19: 55, 26.10.2011
Od uživatele blatník

Zpětný ventil se našroubuje přímo na čerpadlo, pouze tímto způsobem a žádným jiným způsobem.

Automat mám v domě 11 let Studna je 4 metry od domu a 4 metry kolem domu Systém je proveden se spádem do studny a před ventilem je vypouštěcí ventil. tj. vypněte čerpadlo, otevřete kohoutek, voda odchází a potrubí zůstává prázdné To je pro ty případy, kdy nejde elektřina a odcházíte na dlouhou dobu. Takže netřeba psát

Od uživatele blatník
jen tudy a nijak jinak.
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280428/
20: 26, 26.10.2011
Od uživatele blatník
Tlak se zvyšuje, ventil se hned neotevře, čerpadlo je výkonné – dojde k rázu tlaku.

Pro kompenzaci vodního rázu je instalována expanzní nádrž (mnoho lidí si myslí, že je potřeba pro skladování vody :)
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280435/
tulák _r66
21: 27, 26.10.2011

Ventil drží vodní sloupec. Je lepší jej umístit bezprostředně před čerpadlo. Pokud dojde k úniku vody v trase od ventilu k automatizaci, nijak to neovlivňuje provoz. Ale někteří instalátoři dali

Od uživatele troishnik
Mám to před automatizačním systémem v mém domě již 11 let.

Pokud v tomto případě uniká, musíte urychleně odstranit čerpadlo, protože. začne plivat. V zimě, když je venku zima, to není zrovna zábavná činnost.

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280444/
21: 39, 26.10.2011
Od uživatele wanderer_r66
Pokud dojde k úniku vody v trase od ventilu k automatizaci, nijak to neovlivňuje provoz

To je důvod, proč tlak klesá a čerpadlo se neustále zapíná.
Od uživatele wanderer_r66
Ale někteří instalátoři dali

Přečtěte si více
Krymská stonožka je způsob života, proč je kousnutí pro člověka nebezpečné, jak se zbavit stonožky prstencové?

Je to pro ně pohodlnější, je to klasické schéma.
Od uživatele wanderer_r66

Mám to před automatizačním systémem v mém domě již 11 let.
Pokud v tomto případě uniká, musíte urychleně odstranit čerpadlo, protože. začne plivat

Proč. Během provozu dojde k netěsnosti v místě úniku, kdy se čerpadlo vypne a vytlačí přetlak a je to.
Když ale zamrzne celý sloupec vody v potrubí (ventil brání vypuštění) Za předpokladu, že nejde elektřina

Od uživatele wanderer_r66
Když je venku zima, není to zrovna zábavná činnost.
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280446/
01: 20, 27.10.2011
Od uživatele troishnik
Je to pro ně pohodlnější

tak správně :ultra:
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280474/
09: 52, 27.10.2011
Od uživatele jka-00
Pro kompenzaci vodního rázu je instalována expanzní nádrž (mnoho lidí si myslí, že je potřeba k ukládání vody

Pro snížení frekvence aktivace čerpadla je instalována expanzní nádrž; spolu s tlakovým spínačem se v systému vytváří potřebný tlak; Jako každá „baterie“ samozřejmě vyrovnává tlakové rázy. Jeho účinek se však nevztahuje na část až k ventilu na straně čerpadla.

Od uživatele troishnik
Mám to před automatizačním systémem v mém domě již 11 let.

Membránovou nádrž dnes nemám vůbec nainstalovanou a nějak to zvládám i bez ní, ale neříkám, že to tak je A v miminku je díra, ale pumpuje pořád

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280505/
11: 40, 27.10.2011

Díky všem! Stále ničemu nerozumím, ale namontuji zpětný ventil před čerpadlo a zpětný ventil u vchodu do domu.
A do kesonu namontuji vypouštěcí ventil. Možná dokonce nainstaluji kabelový systém a přivedu je do domu. Když jdete do práce, zatáhnete za jeden kabel a vypustíte vodu. Vytáhl jsem druhou a zavřel ji zpět :)

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280554/
12: 46, 27.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo

Možná dokonce nainstaluji kabelový systém a přivedu je do domu. Když jdete do práce, zatáhnete za jeden kabel a vypustíte vodu. Vytáhl druhou a zavřel ji zpět

.
topný kabel tě zachrání před JZD :)
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280583/
12: 56, 27.10.2011
Od uživatele s.enns
topný kabel vás zachrání před JZD

Jo a topný kabel je nutnost a tam zaizoluju všechno :) Ale nápad s ventilem je v pohodě, každopádně :)
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280585/
13: 05, 27.10.2011
Od uživatele s.enns
topný kabel vás zachrání před JZD

Například vyhořel, tak co potom? :ultra: :ultra: :ultra:
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280589/
13: 24, 27.10.2011
Od uživatele troishnik

Citace:
Od uživatele: s.enns

topný kabel vás zachrání před JZD

Například vyhořel, tak co potom?

namontovat nový
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280605/
14: 05, 27.10.2011
Od uživatele s.enns
namontovat novou

Ano, zvláště v zimě. :studený: :chladný: :chladný:
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280620/
17: 58, 27.10.2011
Od uživatele troishnik
Například vyhořel, tak co potom?

Do výkopu jsem vložil manžetu červené kanalizační trubky 110 a schoval do ní HDPE s topným kabelem obaleným v isoflexu.

Takže jsem odšrouboval jeden vývod v kesonu, jeden vývod ve sklepě, vyndal trubku, vyměnil kabel. podnikání na hodinu.

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280667/
17: 59, 27.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo
V jaké vzdálenosti od čerpadla je lepší instalovat zpětný ventil?

Přišroubujte jej přímo k čerpadlu přes vsuvku.
u vchodu do domu nechápu, k čemu ten ventil je

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280668/
tulák _r66
20: 43, 27.10.2011
Od uživatele *sam*
Přišroubujte jej přímo k čerpadlu přes vsuvku.
u vchodu do domu nechápu, k čemu ten ventil je

Naprostý souhlas.
https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280683/
00: 12, 29.10.2011
Od uživatele Da_VooDoo
zmrazení bude zcela vyloučeno,

pokud je na půdě akumulační nádrž jeden a půl krychle. A potrubí se spádem do studny. Navíc je tu zásoba vody pro případ požáru (a to doslova i pro případ výpadku proudu). Nevýhodou jsou pořádné a těžké svinstvo nad hlavou.

https://m.e1.ru/f/go/120/280287/280919/
18: 33, 29.10.2011

Existují alespoň dvě standardní řešení:
1. klasické schéma, kdy je zpětný ventil přišroubován k čerpadlu ve studni (obvykle na spoji čerpadla a potrubí), (je lepší nepoužívat měkkou hadici). Vodní sloupec se v potrubí drží 100 % času a v zimě může zamrznout, pokud potrubí není dostatečně hluboko v zemi a nedochází k vytápění. Pokud je spodní voda vysoká, je technicky obtížné zajistit prohloubení a ohřev. Také v této variantě musí přívodní potrubí končit hydraulickým akumulátorem, čerpadlo je stejně jako celý systém 100% pod tlakem, což není dobré pro těsnění a zdá se mi, že to snižuje životnost; čerpadla. Mezi výhody tohoto systému patří jeho relativní levnost, kompaktnost a absence nutnosti čerpání vody potrubím ze studny (zejména pokud je vodní hladina hluboká) pokaždé, když dojde její rezerva v hydraulickém akumulátoru.
2. Také celkem běžné řešení, kdy je zpětná klapka umístěna přímo v domě. Před zpětným ventilem (podél průtoku vody ze studny) je instalován standardní vstupní ventil, který při zastavení provozu čerpadla propouští vzduch do potrubí. Voda z části potrubí mezi čerpadlem a zpětným ventilem je automaticky vypouštěna
do studny.

Přečtěte si více
Jaká rašelina je vhodná pro rajčata?

Ahoj všichni. Před nedávnem jsme koupili zahradu, která byla asi 5 let opuštěná a nikdo tam pořádně nic nedělal. Je tam ta studna (trubka je ucpaná), předchozí majitel z ní dal čerpadlo. Povrchové čerpadlo. Sám to používal, studna je tedy funkční, ale způsob jejího fungování mi nevyhovuje.
Pro spuštění čerpadla je potřeba nalít do studny cca kýbl vody (když ji používáte každý den, tak méně) vzduch nejde vždy hned, někdy nevyjde vůbec, takže voda pak vytéká pliváním. Stává se, že tlak úplně klesne (to se stává vždy), musíte do studny doplňovat vodu otevřením kohoutku, ale to je velmi destruktivní. Nainstalovali sprchu, ale abyste mohli naplnit nádrž, musíte se podívat na čerpadlo, protože už fungovalo, ale netekla žádná voda (v tu dobu bylo velmi horké Poraďte mi, jak správně zorganizovat připojení). Čerpadlo používáme jen o víkendech, takže ho odstraňujeme. Nemá smysl instalovat ventil do potrubí, protože v zimě může potrubí prasknout.

Potrubí, jak mi řekl předchozí majitel, bylo ucpané do 7 metrů. Zatím jsem neudělal nic kromě připojení a odpojení. Ale design je špatný. Díval jsem se na internet, ale vše bylo hlavně pro stacionární použití.

16 2016 августа
Sdílet:

Komentáře 155

Přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohli psát komentáře, klást otázky a účastnit se diskuse.

Umístěte vakuovou nádrž na sání čerpadla: Jakákoli nádoba se stěnami, které mají dostatečnou tuhost (aby se vlivem vakua „nezbortila dovnitř“) se dvěma vstupy/výstupy (obvykle stačí 15-30 litrů – v závislosti na délce a průměr sacího potrubí, Pro Pro vysavač jsem použil kus ocelové vodovodní trubky o průměru 300mm.
Z horní části nádrže vede potrubí do studny/studny, zespodu do sání čerpadla/stanice. Zpočátku se do nádoby nalévá voda (jednou za sezónu). Po zapnutí začne čerpadlo čerpat vodu z nádoby. V nádobě se vytvoří podtlak. Pod vlivem vakua je voda ze studny přiváděna/zvedána/nasávána do vakuové nádrže a tak dále. Samotné vyprázdnění sacího potrubí pro nás není kritické, protože. V každém okamžiku bude ve vakuové nádrži dostatek vody pro spuštění systému.

Jednak je třeba hledat na místě vodonosnější rukáv, z vlastní zkušenosti mohu říci, že mám studnu 7 metrů a vždy je tam voda od povrchu země až po hladinu vody! studna je 3 metry Šířka objímky je 7 metrů, vrtal jsem přímo doprostřed objímky, celé léto pumpuje půl dne a nic nezmizí Za druhé je potřeba trubku trochu předělat, namontovat čerpadlo nahoře a přivařte vodní uzávěr kohoutkem k potrubí pod zapnutým čerpadlem 20cm (přibližně) A je vhodné zvednout trubku ze studny a vyměnit ventil, na tom záleží skoro vše.

Jak najdu tuto vrstvu? Sousedé na stejném místě mručeli přibližně, ale jejich bylo 9 metru. Bohužel naše voda je špatná a není vhodná k pití. Zatímco se čistí, za pár hodin zreziví. To se děje i na 5 metrů. Je tam hodně železa. V potrubí není ventil, s největší pravděpodobností jej předchozí majitel neinstaloval. Bojím se vyndat trubku a najednou zůstanu bez vody. A jak to číst později.

jen)), jako předtím to hledali, vzal jsem dvě vyčištěné elektrody, ohnuté na 90^, takže konec byl asi 10 cm v pěst a druhý byl volný k zemi, v úrovni hrudníku, je vzdálenost mezi rukama o něco delší než délka volného konce elektrody, elektrody by se měly volně otáčet v pěst, můžete je zasunout do některých průchodek začněte procházet oblast, nejprve podél a pak napříč, když se přiblížíte k rukávu, elektrody by se měly uzavřít a stát se vzájemně rovnoběžnými, což znamená, že zde je okraj rukávu, označte jej, i když nakreslíte čáru nohou, elektrody budou uzavřeny. po celé šířce objímky se otevřou, znovu nakreslíte čáru pro kontroly, vrátíte se a zaznamenáte hodnoty, opět stejné akce, elektrody před vámi – hranice – elektrody. se zavřou, hranice se otevřou a tak dále po celé lokalitě Šířka rukávu je hloubka vodonosné vrstvy , někteří si to sami vrtali, čerpali a zalévali, jiní si mysleli , ale vrtání studny si rozmysleli))).

Přečtěte si více
Jak hluboko by měl být základ izolován?

Vaše instalace je úžasná sací výška závisí na ztrátách v sacím potrubí. Postavte čerpadlo na zem a zapojte jej do zásuvky, vytvořte nový sací otvor o průměru ne menším, než je sání čerpadla, a podívejte se na efekt. Jen dýmka, bez trychtýřů. Vaše čerpadlo je vířivé čerpadlo a díky své konstrukci je samonasávací. Zpětný ventil ve spodní části potrubí vám umožní vyhnout se čekání pokaždé, když čerpadlo odebere vzduch z potrubí a začne čerpat.

Proto jsem vytvořil tuto otázku, protože tento design šel předchozímu majiteli. Zahradu využíváme teprve měsíc, zahrada byla zarostlá, takže na čerpadlo nebyl čas. Jenže proces sbírání vody a následné zalévání to zabil. Sání je o něco větší než sání čerpadla. Položení na zem zatím nepřipadá v úvahu, protože půda se zvedne o 15-20 cm. Oblékáme si ho, jen když přijedeme na víkend, je nebezpečné ho opouštět. Chápu, že pro instalaci zpětného ventilu musíte vytáhnout potrubí? A co potom v zimě? Nezlomí se, hloubka mrazu je více než metr.

Výrobci zařízení doporučují instalovat tzv. patní ventil, tzn. na spodním konci potrubí je zpětný ventil + síťka. To uvidíte v každém návodu. Co se týče zamrzání vody, zde byste asi měli věřit lidem, kteří tuto nepříjemnou zkušenost mají :) Ve vašem případě je zřejmě taková změna problematická. Proto metodou pokus-omyl, s přihlédnutím k radám v tomto příspěvku. A ano, nezavěšujte čerpadlo na potrubí jako na fotce. Pokud ovšem nejdete za cílem co nejrychleji koupit nový.

Bez zpětného ventilu nebude nic fungovat, zejména proto, že 7 metrů je velmi málo. Z malé hloubky může voda jednoduše vytéct a čerpadlo bude nasávat vzduch. Objeví se plivání. Udělejte dobrou studnu!

Co je to za studnu? Bojím se, že v zimě praskne ventil.

Před vrtáním je třeba provést geologii a určit hloubku vodonosné vrstvy. A pak vrtejte do požadované hloubky. Ventil lze umístit na povrch a před zimou jednoduše sundat

Sám geologii dělat nemůžete

Ventil lze umístit před čerpadlo

Jaký druh ventilu? Jak to vypadá.

Bez ventilu se nedá nic dělat!
Volitelně spusťte do této trubky další trubku s menším průměrem tak, aby na konci trubky (dole) byl zpětný ventil, můžete jej na zimu odstranit
7 metrů zvládnete sami, ručně bez vybavení, ale 7 metrů je IMHO málo

Čerpadlo, jak jsem to pochopil, je dimenzováno na 8 metrů

Je to čerpadlo od Leroye?
Je velmi, velmi slabý! Vzal jsem ho do dači, ale vrátil jsem ho do obchodu. Koupil jsem si další

Co je Leroy? Předchozí majitel ho dal. Na nový zatím nejsou peníze, všichni odešli na zahradu

vypláchněte studnu – voda vypadá hrozně!

To je ten druh, když to sedí a nezáleží na 7 metrech nebo 15 zakouřených. Zatímco budete pumpovat, průhledný vám bude stát a rezavět, říkali, že je v něm hodně železa. Byli jsme velmi naštvaní

Neexistující uživatel
Bez auta

Pokud je třeba udělat vše v rámci rozpočtu, pak nainstalujte zpětný ventil a proplachovací filtr před čerpadlo. To je vše. Na zimu ji vyjměte společně s čerpadlem. Je nutný filtr, jinak budou čepele pískované)). A ideálně samozřejmě toto vše a čerpací stanici. Ano, a samozřejmě posílit čerpadlo.

Můžeš vyfotit ventily a filtr?

Neexistující uživatel
Bez auta

Neexistující uživatel
Bez auta

Můžeš vyfotit ventily a filtr?

Chápu, co hledat

S největší pravděpodobností dochází k úniku vzduchu (ventil vyměňte za kulový, přidejte zpětný ventil před čerpadlo a zde se samozřejmě takové čerpadlo vůbec nehodí.
Kupte si čerpadlo se samonasáváním, ale s tímto můžete zalévat jen něco z nádrže.

Přečtěte si více
Zimní cibule: výběr odrůd, pěstování a péče

Aby věděl, kam dospělý přichází, možná shora nebo možná z podzemí. Přes kohoutek je to nepravděpodobné, protože voda stojící ve sklenici neodchází. Na nic jiného nejsou peníze

Pak pomůže čerpadlo se samonasáváním, ale toto není vůbec to, co potřebujete, má design jako hračka.

Připojíme mlýnek a odřízneme celou tuto strukturu na základně.
Posypte trochu zeminy a zapomeňte na její existenci.
Lámeme si hlavu nad organizací NORMÁLNÍ studny, protože 7 metrů není studna, je to čůrající voda v bažině.

podporuji. Bude to jednodušší a lepší

Samozřejmě na to myslíme, aby se takové hemeroidy nestávaly

Připojíme mlýnek a odřízneme celou tuto strukturu na základně.
Posypte trochu zeminy a zapomeňte na její existenci.
Lámeme si hlavu nad organizací NORMÁLNÍ studny, protože 7 metrů není studna, je to čůrající voda v bažině.

Nesouhlasím s vodou v bažině; vodonosná vrstva je všude v různých hloubkách. Na mé dači v této oblasti jsou všechny studny hluboké 8 až 10 m, protože. voda blízko povrchu. V očekávání házení rajčat řeknu, že voda není podzemní, několik pramenů dokonce vyvěrá na povrch poblíž. Mám studnu hlubokou 8,5 m a voda v ní je lahodná, čistá pramenitá voda. Studna byla vyrobena přibližně stejným způsobem (ale bez takové „kolektivní farmy“) a vždy se zpětnou klapkou. A nemusíte se bát, že v zimě zamrznete – nepište nesmysly – stačí zvednout uzávěr u zpětného ventilu a všechna voda spadne do studny.

Aby se zabránilo kontaminaci odpadními vodami, musí být studna na pití hlubší.
protože to, že pijete, neznamená, že někdo nepostavil záchod v jámě 20 metrů od vás.
takže to nejsou rajčata.

Mimochodem, záchod je 15 metrů daleko

Nesouhlasím s vodou v bažině; vodonosná vrstva je všude v různých hloubkách. Na mé dači v této oblasti jsou všechny studny hluboké 8 až 10 m, protože. voda blízko povrchu. V očekávání házení rajčat řeknu, že voda není podzemní, několik pramenů dokonce vyvěrá na povrch poblíž. Mám studnu hlubokou 8,5 m a voda v ní je lahodná, čistá pramenitá voda. Studna byla vyrobena přibližně stejným způsobem (ale bez takové „kolektivní farmy“) a vždy se zpětnou klapkou. A nemusíte se bát, že v zimě zamrznete – nepište nesmysly – stačí zvednout uzávěr u zpětného ventilu a všechna voda spadne do studny.

Naše voda není pitná minimálně 7 nebo 15 metrů. Zatímco ji sbíráte čistou a průhlednou, po několika hodinách stání začne červenat. Říkali, že je tam hodně železa.

Nesouhlasím s vodou v bažině; vodonosná vrstva je všude v různých hloubkách. Na mé dači v této oblasti jsou všechny studny hluboké 8 až 10 m, protože. voda blízko povrchu. V očekávání házení rajčat řeknu, že voda není podzemní, několik pramenů dokonce vyvěrá na povrch poblíž. Mám studnu hlubokou 8,5 m a voda v ní je lahodná, čistá pramenitá voda. Studna byla vyrobena přibližně stejným způsobem (ale bez takové „kolektivní farmy“) a vždy se zpětnou klapkou. A nemusíte se bát, že v zimě zamrznete – nepište nesmysly – stačí zvednout uzávěr u zpětného ventilu a všechna voda spadne do studny.

V této hloubce je lepší dělat studny.

Připojíme mlýnek a odřízneme celou tuto strukturu na základně.
Posypte trochu zeminy a zapomeňte na její existenci.
Lámeme si hlavu nad organizací NORMÁLNÍ studny, protože 7 metrů není studna, je to čůrající voda v bažině.

no, ne vždy čůrání)). 13 metrů na chatě – už asi 30 let je voda nejčistší. . Dokonce to vzali do laboratoře, aby to zkontrolovali. skladováno v uzavřené nádobě – ​​po roce vypito. Všechno je v pořádku.

ne vždy, samozřejmě, ale kromě sraček může být ve vodě spousta dalších věcí, takže rozbor je nutný v jakékoli hloubce, pokud ovšem neplánujete tuto vodu používat jako pitnou nebo zavlažovací.
Nohy si můžete mýt v louži.

Tak to celou tu dobu pijeme. a zkontrolovat. vše je v pořádku

Připojíme mlýnek a odřízneme celou tuto strukturu na základně.
Posypte trochu zeminy a zapomeňte na její existenci.
Lámeme si hlavu nad organizací NORMÁLNÍ studny, protože 7 metrů není studna, je to čůrající voda v bažině.

Přečtěte si více
Jaký fungicid je pro jehličnany nejlepší?

Děkuji, že jsi mě rozesmál))) máme těch 7 metrů až 15 nepitelných, nabere to, je to čisté a průhledné, po několikahodinovém stání začne červenat. Říkali, že je tam hodně železa. Na standardní studnu bohužel nejsou peníze.

Mám studnu s pěti prstenci. Tento měsíc jsem si nechal udělat rozbor vody. Hodnoty tvrdosti a železa jsou nadhodnocené, ale v normálních mezích. Takže je potřeba přijít na filtry a můžete pít

Soused bydlí se 4 filtry a studna stojí 15 metrů. Ale když týden sedí, za pár hodin také zčervená

Děkuji, že jsi mě rozesmál))) máme těch 7 metrů až 15 nepitelných, nabere to, je to čisté a průhledné, po několikahodinovém stání začne červenat. Říkali, že je tam hodně železa. Na standardní studnu bohužel nejsou peníze.

Nejsem geodet a neznám charakteristiku vašich míst, pitné studny se „obvykle“ vrtají v hloubkách 30 a více metrů, i když samozřejmě existují výjimky a vodonosná vrstva pitné vody se nachází v mělčí hloubku, ale je samozřejmě potřeba provést výzkum.
Pokud přidáte filtry a změníte je podle plánu, bude rozpočet nakonec astronomický.
letos je letní sezóna téměř u konce, takže máte zimu na akumulaci zdrojů.

Ano, je snazší zabít nového Habešana než oživit tohoto.

Co je habešština?

To, co máte nyní (studnu), se nazývá habešská studna. Pokud jste ji dlouho nepoužívali, je snazší zatlouct novou nebo prohloubit tuto, ale není mnoho šancí.

Mezi potrubí a čerpadlo můžete umístit zpětný ventil, ale je lepší vzít samonasávací čerpadlo, bude čerpat, i když v potrubí není vůbec žádná voda))

Souhlasím, že je to jednodušší, ale stojí to spoustu peněz. Polovina norem studní

U dače mi trčela stejná trubka, bývala na ní ruční pumpa, ale když jsem to všechno dostal, už tam nebyla.

Hned poznamenám, že tyto studny byly instalovány v naší zemi během SSSR – byly vrtány podle technologie a ne náhodně.

Takže jsem tuto trubku (má průměr 1″) odřízl, dal do rohu a za ní americkou (odpojitelné připojení).

Dále – zpětný ventil a čerpací stanice.

Čerpací stanice je sestavena: čerpadlo, jako je vaše, hydraulický akumulátor (malá zásobní nádrž s membránou pro udržení tlaku) a automatický systém pro udržování tlaku, který se skládá z elektrického relé, které zapíná čerpadlo při určitém tlaku a vypne čerpadlo při určitém tlaku (při Zapne mě při tlaku 1.8, zdá se, a vypne se asi při 3).

To vše je připojeno k potrubí přes americkou trubku a na zimu je vypuštěno a odstraněno. Zpětná klapka je umístěna za americkou, když ji sejmete, voda jde zpět do studny a v zimě nepraskne potrubí vycházející ze země kvůli zamrzlé vodě v ní.

Při prvním spuštění se z horní části krytu čerpadla odšroubuje šroub a nalévá se do něj voda, dokud není naplněna kapacita čerpadla – je to džbán, ne kbelík).

Dále je vše připojeno k síti, stanice pumpuje vodu do nádrže.

Nevím, jak to dělá, jak to saje, ale samotné potrubí je prázdné – voda je zpočátku pouze v těle čerpadla.

Jakmile stanice nasbírá vodu na nastavený tlak, vypne se. A zpětný ventil nainstalovaný před ním udržuje tlak a zabraňuje pádu vody zpět do studny.

Obecně platí, že podobná trubka v mé dači ovládá umyvadlo, kuchyňský dřez, sprchu a pračku. A moje auto. )

Zkuste to – to by mělo vyřešit problém odstraněním všech těchto neustálých přelévání kbelíků vody, čerpání atd.

Odšroubujte celou tuto konstrukci, která je namotaná na trubce vycházející ze země, nainstalujte roh, americkou trubku, zpětný ventil, krátkou trubku a hned stanici. Spoje musí být absolutně těsné, stanice musí být co nejblíže potrubí, potrubí od země ke stanici se nesmí zužovat.

Po stanici jsem osobně přešel na 3/4, namontoval filtr nečistot, rozdělovač na 3 kohoutky (jedna trubka do domu, druhá do sprchy a letní kuchyně, druhá na zahradu – umýt auto, čerpat vodu atd.).

Jediná věc je, že pokud je studna vyvrtána nesprávně, voda v ní může jednoduše dojít. S ničím takovým jsem se nesetkal.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button