Recenze

Kontrolka nízkého tlaku oleje VW Caddy svítí – důvody a jak resetovat

Ahoj. Olejnička bliká červeně a pípá bzučák, to vše se děje při zahřátém autě, ale když zvednu otáčky nad 2,5 tisíce zhasne. Hledal jsem a nenašel jsem podobné téma, prosím o odpověď. A jak moc je to kritické?

Greeny
Zprávy: 2 Registrovaný: 18. září 2012, 08:27 Auto: v golf 4 Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

lesia82 „24. října 2012, 16:45

změřte tlak v systému, podívejte se na čerpadlo nebo snímač tlaku oleje – viníka
Nakupuji v online obchodě s autodíly www.autodoc.ru
lesia82
Zprávy: 231 Registrovaný: 23. ledna 2012, 11:22 Auto: Golf 3 Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

booblik „24. října 2012, 17:42

Greeny napsal: A jak kritické je to?

ano, v autě není NIC kritičtějšího než tento olej
kdyby jen pípla, tak je to, klíček by měl vypnout zapalování, sešlápnout spojku a vy byste měli hledat, kde zaparkovat na straně života. no, jen tak na okraj.

Greeny napsal: tohle všechno se stane, když je auto zahřáté, ale když zvednu otáčky nad 2,5 tisíce zhasne.

Za studena je olej hustý a při volnoběhu je tlak. na horkých prostředcích pouze při 2.5 tisíc dosáhne tlak prahové hodnoty senzoru 0.3 baru.
vše je špatně, pokud je hladina oleje normální podle měrky, tak se opravě motoru nevyhnete.

Jednoduchá možnost je, že olejové čerpadlo zhaslo.
obtížný případ, hledejte tlak podél šachet, kudy unikal.

ale na všechny otázky odpoví pouze tlakoměr

booblik
Zprávy: 1405 Registrovaný: 20. dubna 2010, 11:00 Kde: Petere Auto: G4, AKQ, 99, 5d, DUW Body reputace: 37

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Greeny „24. října 2012, 18:05

Olej na měrce je normální, koukal jsem pod uzávěr plnicího hrdla, tam je vše v pořádku, teče tam olej. Jedině, že jsem ještě neměnil olej a filtr, ale nedostal jsem se k tomu, možná proto to začalo hořet, filtr také ovlivňuje tlak?

Greeny
Zprávy: 2 Registrovaný: 18. září 2012, 08:27 Auto: v golf 4 Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

booblik „24. října 2012, 22:29

ne, má obtokový ventil, pokud je vše úplně zanesené, otevře se přímo a nic jiného nefiltruje;

booblik
Zprávy: 1405 Registrovaný: 20. dubna 2010, 11:00 Kde: Petere Auto: G4, AKQ, 99, 5d, DUW Body reputace: 37

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

booblik „24. října 2012, 22:31

Greeny napsal: Podíval jsem se pod uzávěr plnicího hrdla, vše je normální, teče tam olej.

Jde samozřejmě o originální diagnostickou metodu, ale přesto by byl přesnější tlakoměr místo senzoru.

booblik
Zprávy: 1405 Registrovaný: 20. dubna 2010, 11:00 Kde: Petere Auto: G4, AKQ, 99, 5d, DUW Body reputace: 37

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Artem S „25. října 2012, 15:06

Přečtěte si více
Vědecký název květiny je nevěsta.

Osobně, když jsem měl Ibizu 1.4 z roku 1997 s nájezdem 230 tischi. po výměně oleje a po zátěži 5 tisíc otáček se hromada úlomků nahromaděných v motoru rozpadla a motor málem srazil, v tomto případě je lepší s autem nejezdit, není to v pořádku, ber- vypnuto může být drsné.

Artem S
Zprávy: 6 Registrovaný: 23. října 2012 09:39 Auto: Záliv IV Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Angorr » 03. listopadu 2012, 01:04

Greeny napsal: Olej na měrce je normální, koukal jsem pod uzávěr plnicího hrdla, tam je vše v pořádku, olej tam teče. Jedině, že jsem ještě neměnil olej a filtr, ale nedostal jsem se k tomu, možná proto to začalo hořet, filtr také ovlivňuje tlak?

(za předpokladu, že snímač funguje správně)
Komprese může být normální, ale hlavní ložiska ne.
Ale starý olej má tendenci zkapalňovat – snadnou možností je alespoň jeho výměna. nebo

Angorr
Zprávy: 9 Registrovaný: 02. listopadu 2012, 22:43 Kde: BLR Auto: golf4 Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Alexirs » 07. listopadu 2012, 20:37

Členové fóra, potřebuji poradit V chladném počasí při zvýšení otáček nad 1500 může olej blikat červeně, hydraulické kompenzátory se klepou dlouho do 90 stupňů při zahřátí motoru na 90 stupňů potichu – olejová nádoba mizí do hlavy na volnoběh, 1,2 kg/cm2 . Přidáte plyn, tlak vyskočí na 1,6 a opět klesne na 1,2-1,1 (olej může blikat, ačkoli je čidlo odšroubované). Kdo má nějaké myšlenky?

Alexirs
Zprávy: 91 Registrovaný: 20. června 2010 23:49 Kde: Petrohrad, Leningradská oblast Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Andrew T. » 07. listopadu 2012, 21:29

Vytkl bych to redukčnímu ventilu olejového čerpadla.
Golf IV Varianta SDI, 2003, 1.9 AQM

Andrey T. Supermoderátor Zprávy: 18532 Registrovaný: 25. července 2008, 22:00 Kde: Moskva, Yasenevo Auto: GolfIV Varianta SDI,2003,1.9AQM Body reputace: 171

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Alexirs » 12. listopadu 2012, 00:50

Dovolím si dodat – za studena není žádný tlak oleje Stále si myslíte, že je to redukční ventil? Objednal jsem čerpadlo.

Alexirs
Zprávy: 91 Registrovaný: 20. června 2010 23:49 Kde: Petrohrad, Leningradská oblast Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Andrew T. » 12. listopadu 2012, 07:11

Před výměnou čerpadla. stačí vyčistit přijímací mřížku (před čerpadlem), může se také ucpat a to je efekt. A také obvykle před kladením otázek sami udělají základní věci, například výměnu olejového filtru, to znamená, že musíte co nejvíce eliminovat možné příčiny poruchy a velmi často se skrývají za jednoduchými věcmi. A pak tento problém vznikl okamžitě nebo postupně, nebo třeba po nějaké akci, například výměně oleje a filtru. Ve Vašem dotazu není dostatek informací a např. výměnu čerpadla bych na sebe nechtěl brát. Redukční ventil se většinou projevuje na studeném motoru, to znamená, že při startování jej velký proud hustého oleje otevře na maximum a v této poloze se zasekne. pak může zaujmout svou pracovní pozici. A abychom shrnuli vše výše uvedené, musíte začít:
1. nainstalujte nový filtr. Pokud to nepomůže, pak je to v pořádku, nainstalujte starý a nový až do příští výměny oleje
2. vyjměte pánev a zkontrolujte stav nádoby na olej a pokud je v guanu, jednoduše ji omyjte a dejte vše zpět dohromady.
3. Pokud to nepomůže, vyměňte olejové čerpadlo.

Přečtěte si více
Důvody nerovnoměrného opotřebení pneumatik Toyota Aigo

Golf IV Varianta SDI, 2003, 1.9 AQM

Andrey T. Supermoderátor Zprávy: 18532 Registrovaný: 25. července 2008, 22:00 Kde: Moskva, Yasenevo Auto: GolfIV Varianta SDI,2003,1.9AQM Body reputace: 171

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Alexirs » 12. listopadu 2012, 20:18

Plnil jsem Shellem 10W40 a najel 1000 km (předtím jsem jezdil se špatně zahřátým motorem a při zvýšení otáček se rozsvítila kontrolka). Naměřil jsem tlak za tepla – 10 kg/cm40, s mírným zvýšením na 1,2, pak jsem vyměnil olej na Esso a příznaky stejné. Mimochodem kontrolka nebliká na volnoběh při odšroubování 2barového snímače To znamená, že signál ze snímače je zohledněn od cca 1,3 ot./min.
I když dojde ke ztrátě tlaku v klikové hřídeli, čím je olej hustší, tím je jeho ztráta obtížnější, ale naopak u hustého oleje nedochází k žádnému tlaku, to znamená, že je někde ucpaný přívod oleje bod, buď za klikovým hřídelem, nebo v redukčním ventilu Existuje další nápad od Vazovodova – opotřebované drážky spojky s klikovým hřídelem – ale je to něco fantastického.

Alexirs
Zprávy: 91 Registrovaný: 20. června 2010 23:49 Kde: Petrohrad, Leningradská oblast Body reputace: 0

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

Andrew T. » 12. listopadu 2012, 20:36

To znamená, že musíte vyjmout pánev a podívat se na stav zásobníku oleje (jeho síťky).
Golf IV Varianta SDI, 2003, 1.9 AQM

Andrey T. Supermoderátor Zprávy: 18532 Registrovaný: 25. července 2008, 22:00 Kde: Moskva, Yasenevo Auto: GolfIV Varianta SDI,2003,1.9AQM Body reputace: 171

Re: Olej bliká červeně a pípá bzučák

booblik » 13. listopadu 2012, 10:18

Alexirs napsal: Měřil jsem tlak za tepla – 1,2 kg/cm2, s mírným zvýšením na 1,3, pak pokles.

všechny příznaky ucpané síťky.

Alexirs napsal: Mimochodem kontrolka na volnoběh při odšroubování 0,3barového snímače nebliká To znamená, že signál ze snímače je zohledněn od cca 1500 ot./min.

to znamená, že senzor již není v kontaktu se zemí, a proto se světlo nerozsvítí. Žádné tam nejsou.

booblik
Zprávy: 1405 Registrovaný: 20. dubna 2010, 11:00 Kde: Petere Auto: G4, AKQ, 99, 5d, DUW Body reputace: 37

Ahoj lidi! Dnes jsem dostal krátký obsah, který vám ukazuje, jak resetovat olejovou službu a kontrolní světlo na tomto VW Volkswagen Caddy. Na nich je to přiměřeně krátký reset, ale provádí se ve dvou částech. Servis oleje musíte resetovat samostatně na kontrolu.

Nyní na tomto modelu, v tuto chvíli, máme pouze signalizaci inspekce, ale projdu vám ukázku, jak provést reset u obou. Pojďme tedy nyní a vyzkoušíme si to na vlastní kůži.

  • Jak resetovat kontrolku servisu/kontroly oleje na VW Volkswagen Caddy
  • Servisní reset VW Caddy
  • Se základním displejem
  • S prémiovým displejem
  • Reset kontroly VW Caddy
  • Se základním displejem
  • S prémiovým displejem
Přečtěte si více
5 lahodných receptů na mražený džem z bobulí na zimu

Jak resetovat kontrolku servisu/kontroly oleje na VW Volkswagen Caddy

Pro vaši informaci, tento provoz funguje pro třetí generaci VW Volkswagen Caddy 2K (modelové roky 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021).

Servisní reset VW Caddy

Toto je krátký průvodce, který vám ukáže, jak resetovat servisní světlo na VW Caddy. Dovolte mi tedy, abych vás provedl postupem.

Se základním displejem

  • Nejprve při vypnutém zapalování stiskněte a podržte tlačítko 0.0/SET tlačítko

  • Zatímco jej držíte, zapnete zapalování, ale nenastartujete
  • Poté tlačítko uvolněte a stiskněte tlačítko ❏ a klíč zmizí

S prémiovým displejem

Potřebný čas: 3 minut

    Stiskněte a podržte tlačítko 0.0/SET

Při vypnutém zapalování podržte tlačítko 0.0/SET na sdruženém přístroji

Zapněte zapalování bez nastartování motoru

Když vás požádá o resetování kontrolky olejového servisu, vše, co musíte udělat, je stisknout OK na volantu nebo na páčce stěračů

Reset kontroly VW Caddy

Takže resetování kontroly je nyní stejné, ale se zapnutím výstražných světel.

Se základním displejem

  • Nejprve chcete zapnout výstražná světla

  • Pokračujte a stiskněte tlačítko 0.0/SET a poté auto nastartujete bez nastartování motoru. Takže evidentně nemáš nohu na brzdě
  • Poté se můžete pustit 0.0/SET a můžete přejít k tlačítku ❏ na levé straně a jednou ho stisknout

S prémiovým displejem

  • Nejprve vypneme auto
  • Dalším krokem je zapnutí výstražného světla
  • Pak držte 0.0/SET tlačítko na pravé straně a poté zapněte zapalování
  • Jakmile to udělá, požádá vás o resetování inspekční služby a vše, co uděláte, je stisknout OK
  • Nyní můžete výstražné světlo vypnout a jste připraveni vyrazit

Dobrá práce, kluci! Tak jednoduché, samozřejmě, úspory mohou být pouze krátkodobé. Bez sady razítek prodejce v servisní knížce mohou mít auta, jako je tato, až o 15 % nižší hodnotu, ale to mě neodradí, protože dělat vlastní službu je tak obohacující. Každopádně děkuji za váš čas a uvidíme se příště.

O autorovi

Nick

Ahoj! Zdravím vás, jmenuji se Nick, automobilový technik a nadšenec do vozidel s více než desetiletými zkušenostmi s prací na servisní stanici dealerů. Mám rozsáhlé znalosti o motorových olejích a mazivech a pomohl jsem bezpočtu zákazníků s údržbou jejich vozidel. Jako redaktor a autor článků o automobilech čerpám ze svých osobních zkušeností a odborného školení, abych čtenářům poskytoval přesné a spolehlivé informace. Baví mě sdílet své odborné znalosti s ostatními a pomáhat jim činit informovaná rozhodnutí o jejich vozidlech.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button